Warunki

1. Przepisy ogólne i definicje      

1.1 Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (zwane dalej „OWU”) mają zastosowanie do stosunków handlowych między Kupującym a SA-COM sro, Obchodná 39, 811 06 Bratislava (zwanym dalej „Operatorem” lub „Sprzedawcą”) www.trendova.sk (dalej "System").    

1.2 GBC reguluje prawa i obowiązki stron umowy kupna zawartej zdalnie za pośrednictwem serwera www.trendova.sk między sprzedającym a kupującym.  

1.3 Prawa i obowiązki z umowy sprzedaży jest regulowana przez przepisy umowy nabycia przez świadczenie . § 588 i nast . w połączeniu z ust . § 612 i nast . ustawy nr 40/1964 Coll., kodeks cywilny. 

1.4 Przez Kupującego rozumie się zarejestrowaną osobę fizyczną lub prawną w systemie, która wysłała zamówienie elektroniczne przetworzone przez system handlowy po uzyskaniu własnej autoryzacji . 

1.5 Sprzedawca rozumie: SA-COM sro, Obchodná 39, 811 06 Bratislava, IČO: 44 446 713, IČ DPH: SK 2022695268  

 1.6 Zamówienie elektroniczne to wysłany formularz elektroniczny zawierający informacje o kupującym, listę zamówionych towarów z oferty e-sklepu oraz cenę tych towarów, przetworzoną przez system sklepu lub e-mail wysłany na adres sprzedawcy. 

 

2. Zamów      

2.1 Warunkiem ważności zamówienia elektronicznego jest prawdziwe i pełne wypełnienie wszystkich wymaganych danych rejestracyjnych i danych , w tym kontaktu telefonicznego. 

2.2 Wszystkie otrzymane zamówienia elektroniczne uważa się za projekt umowy i uważa się je za wiążące. 

2.3 Umowa zakupu, na podstawie której sprzedaż towarów realizowana jest przez sprzedającego na rzecz kupującego, opiera się na wiążącym potwierdzeniu zamówienia w systemie. Zamówienie potwierdzone przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną (lub jego częścią) uważa się za wiążące dla obu stron, jeżeli warunki uzgodnione w momencie potwierdzenia nie zostaną naruszone, a jednocześnie stosunek między Kupującym a SA-COM sro 

2.4 Podstawowe warunki to przede wszystkim treść zamówienia (dokładna specyfikacja towaru i jego numer), cena towaru i transportu, sposób dostawy, sposób zapłaty za towary. 

2.5 W przypadku zamówień powyżej 100 € wymagana jest przedpłata. Przesyłka zostanie dostarczona bez gotówki przy odbiorze. Musisz poinformować nas o płatności e-mailem na adres: info@trendova.sk 

2.6 W przypadku bezpłatnej akcji 2 + 1 wartość towarów po obniżonej cenie jest dodatkowo pobierana, gdy towary są zwracane. 

 

3. Anulowanie zamówienia      

Anulowanie zamówienia przez kupującego

Zamówienie może zostać anulowane, dopóki nie zostanie przetworzone / przygotowane przez e-mail lub telefonicznie. Uważamy, że takie anulowanie zamówienia zostanie anulowane. Przy anulowaniu zamówienia należy podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia i opis zamówionego towaru. W przypadku anulowania zamówienia nie pobieramy żadnych kar ani innych opłat związanych z anulowaniem zamówienia. 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części w następujących przypadkach:

  • w przypadku płatności za pobraniem zamówienie nie mogło zostać potwierdzone (zły numer telefonu, niedostępny, nie odpowiada na e-maile itp.)
  • towary nie są już produkowane lub dostarczane lub cena dostawcy towarów uległa znacznej zmianie, chyba że nabywca wyrazi zgodę na wykonanie zastępcze. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia dalszych działań. Jeśli kupujący zapłacił już część lub całość ceny zakupu, kwota zostanie przelana z powrotem na jego konto bankowe lub adres w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

4. Odstąpienie od umowy   

4.1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny zgodnie z postanowieniami § 7 i Ustawa 102/2014 sprawie ochrony konsumentów w sprzedaży na odległość (zwanej dalej „ustawą o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość ”) odpowiednio w ciągu 14 dni od otrzymania towarów. od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług lub umowy o świadczenie zawartości elektronicznej nie są dostarczane na trwałym nośniku, jeżeli sprzedawca terminowo i prawidłowo wypełniać obowiązków sprawozdawczych wynikających z przepisów . Sekcja 3 ustawy o ochronie konsumentów.         

Kupujący ma prawo rozpakować i przetestować towary w tym okresie po przejęciu w sposób podobny do zwykłego sposobu zakupu w klasycznym sklepie „ kamiennym” , w zakresie niezbędnym do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia towarów.

Postanowienia niniejszej sekcji nie mają wyraźnego zastosowania do osób prawnych i osób fizycznych - przedsiębiorców, jak również osób fizycznych - nie-przedsiębiorców, którzy nie spełniają definicji konsumenta w przepisie art . § 2 niech. a) ustawy. 

2.4 Kupujący korzysta z prawa do odstąpienia od umowy wyłącznie na piśmie, odpowiednio listem poleconym wysłanym na adres sprzedającego . e-mailem na info@trendynet.pl. Aby odstąpić od umowy, należy załączyć formularz wymiany próbek, który można znaleźć na naszej stronie internetowej.  

3.4 Ponieważ w przypadku odstąpienia umowa zostaje anulowana od początku , strony umowy zwracają lub zastępują wszystkie wzajemnie akceptowane wyniki. Dlatego prosimy o przesłanie towaru wraz z dowodem zakupu, jeśli to możliwe:  

  • nieużywany
  • nieuszkodzony
  • kompletne (z tagami)                                                                
  • w oryginalnym opakowaniu 

Zalecamy ubezpieczenie towaru. Nie przyjmujemy płatności za pobraniem.

 

Przesyłki można wysyłać tylko na ADRES (jako paczkę na adres, a nie do urzędu pocztowego) bez płatności za pobraniem:

TRENDOVA SA-COM sro

Młodzież 2067

089 01 Svidnik

 

UWAGA! Przesyłki wysłane na adres: Obchodná 39, 811 06 Bratislava nie będą przyjmowane i zostaną zwrócone nadawcy!

 

W ciągu 14 dni zwrócimy cenę zakupu towaru na Twoje konto bankowe, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa. Jeśli zatrzymasz towary o wartości poniżej 200zł, zostaniesz obciążony dodatkową opłatą w wysokości 16zł.

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zapłaty dodatkowych kosztów konsumentowi, jeżeli konsument wyraźnie wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez sprzedającego. Dodatkowym kosztem jest różnica między kosztem dostawy wybranym przez konsumenta a kosztem najtańszej normalnej metody dostawy oferowanej przez sprzedawcę.

4.4 W przypadku, gdy kupujący odstąpi od umowy i dostarczy towary o obniżonej wartości, które są używane (inny znaczący zapach towarów zostanie przyjęty do użytku), uszkodzony lub niekompletny, takie towary zostaną odesłane na adres kupującego. 

4.5 Zgodnie z przepisami . § 7 ust. 6 ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość, kupujący może odstąpić od umowy dotyczącej sprzedaży towarów wprowadzonych do specyficznych wymagań konsumenta lub towarów przeznaczonych specjalnie dla pojedynczego konsumenta lub towarów, które z uwagi na swoje właściwości nie mogą zostać zwrócone (jest to specjalne zamówione towary zgodnie z wymogami klient i towary o rozmiarze 3XL i wyższym - które można zamówić telefonicznie lub pocztą elektroniczną za obopólną zgodą, ponieważ są one zamawiane u dostawcy oddzielnie dla każdego konsumenta).       

 4.6 Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konieczne jest przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu (który jest wysyłany wyłącznie w formie papierowej), co wyjaśnia, komu, kiedy, co iw jakiej cenie została zakupiona. Jeśli konsument nie ma takiego dokumentu, nie można skorzystać z prawa odstąpienia. 

 

5. Warunki cenowe      

5.1 Cena produktów reprezentuje cenę zawierającą 20%

5.2 Ceny opłat pocztowych i opłat za pakowanie podano w pkt 6 

5.3 Kupujący ma możliwość zapłaty w następujących walutach: PLN 

5.4 Ceny produktów mogą się zmieniać w czasie. Powiadomimy kupującego o zmianie ceny z wyprzedzeniem, wysyłając e-mail na konkretne zamówienie. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zmiany uzgodnionej ceny.   

5.5 Wszystkie ceny towarów i usług oraz wszystkie opłaty w sklepie internetowym są podane z podatkiem. Wszystkie akcje są ważne do wyczerpania zapasów, chyba że dla konkretnego produktu określono inaczej.   

 

6. Opłaty pocztowe i pakowanie      

6.1 SA-COM sro pobiera opłaty pocztowe i pakowanie w wysokości 16zł

6.2 Cena wysyłki obejmuje podatek VAT. 

6.3 Podczas wymiany lub zwrotu towarów klient sam płaci za przesyłkę. 

 

7. Warunki i możliwość zapłaty za towar      

7.1 Kupujący ma możliwość zapłacenia gotówką przy odbiorze towaru od kuriera. 

7.2 Jeśli cena za dostarczone produkty nie zostanie zapłacona w całości, sprzedawca ma prawo zawiesić dalsze dostawy towarów do momentu zapłaty ceny. 

 

8. Warunki dostawy      

8.1 Sprzedający jest zobowiązany do realizacji zamówienia Kupującego i dostarczenia towarów do Kupującego najpóźniej w ciągu 30 dni. Dostawy przedmiotu wykonania (zamówione towary) są zawsze wysyłane tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 24 godzin.   

8.2 Każdy kupujący jest informowany o wszelkich zmianach stanu zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu. Może sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się do systemu. 

8.3 Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na adres podany przez kupującego w zamówieniu. Przesyłka towarów zawsze zawiera fakturę. 

8.4 Własność Produktów przechodzi na Kupującego po jego otrzymaniu i zapłacie ceny zakupu. 

8.5 Dostarczamy towary na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

8.6 Jeżeli Kupujący nie odbierze towaru w miejscu wskazanym przez Kupującego bez uprzedniego pisemnego wycofania i / lub w terminie uzgodnionym przez Kuriera z Kupującym z wyprzedzeniem, Sprzedający będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania za poniesioną szkodę. ,    

 

9. Warunki gwarancji      

W przypadku, gdy po przejęciu towaru przez kupującego w okresie gwarancyjnym, towary są wadliwe, kupujący może dochodzić roszczeń. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty otrzymania towaru przez kupującego i trwa 24 miesiące, z wyjątkami określonymi w ustawie. Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą, a produkt jest kupowany w ramach działalności gospodarczej, okres gwarancji podlega warunkom gwarancyjnym producenta zgodnie z § 429 ust. 2 Kodeksu handlowego.     

Okres gwarancji przedłuża się o okres, w którym kupujący nie mógł korzystać z towarów z powodu naprawy gwarancyjnej towarów. 

Wszelkie naprawy dokonywane przez prawo są bezpłatne w okresie gwarancyjnym. Gwarancja nie obejmuje zużycia rzeczy spowodowanego jej normalnym użytkowaniem.

Reklamacje, w tym usuwanie wad, należy rozpatrywać bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia. Po upływie tego okresu nabywcy zostaną przyznane takie same prawa, jak gdyby była to nieusuwalna wada . 

Pomimo etykietowania na etykietach, nie zalecamy prania kurtek i płaszczy w pralce! Proszę dać pierwszeństwo czyszczeniu podczas czyszczenia na sucho. 

 

10. Reguły dotyczące reklamacji 

10.1 Niniejsza Procedura Reklamacji dotyczy towarów zakupionych w SA-COM sro Okres gwarancji na wszystkie towary wynosi 24 miesiące, o ile nie określono inaczej dla danego produktu. Rozpocznie się w dniu przejęcia towarów przez konsumenta. 

10.2 Każdemu towarowi zakupionemu w SA-COM sro towarzyszy faktura (dokument sprzedaży), kiedy jest on dostarczany nabywcy, który służy również jako dokument gwarancyjny. 

10.3 Przy odbiorze towaru kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia: 

  • czy jest to produkt, który został zamówiony
  • czy towary nie są uszkodzone, tj. czy nie ma oczywistej wady , czy opakowanie zawiera metki
  • czy otrzymałeś fakturę z towarami

Klient ma obowiązek poinformować nas natychmiast po otrzymaniu towaru.

Opakowanie i zawartość produktu nie mogą być uszkodzone mechanicznie (uszkodzenie mechaniczne oznacza takie uszkodzenie produktu, które nie może być spowodowane normalnym użyciem produktu w celu, dla którego zostało wyprodukowane).

Gwarancja nie obejmuje: 
- uszkodzeń mechanicznych towarów, takich jak: cięcie, odrywanie części 
- uszkodzenie przez elementy naturalne lub siłę wyższą. 
- wady spowodowane używaniem towaru przez kupującego - zużycie: 

a) deformacja lub inne zmiany wizualne i funkcjonalne, które wynikają z zużycia produktu w okresie gwarancyjnym lub są naturalną własnością użytego materiału, 
b) uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym doborem rozmiaru, niezgodnością wydajność i niewłaściwa konserwacja. pielęgnacja odzieży. 
(c) zużycie mechaniczne (np. pęknięcie lub przecięcie materiału, uszkodzenie zamków błyskawicznych, guzików itp.), 
(d) zmiany wizualne i funkcjonalne towarów i ich części wynikające z zużycia podczas użytkowania w okresie gwarancyjnym, 
(e) uszkodzenia spowodowane olejami; olej napędowy, benzyna i inne substancje agresywne, 
f) do odzieży, do którego zostały przeniesione w okresie gwarancyjnym, wszelkie naprawy i regulacje niezwiązane z normalnej konserwacji lub nosić, 
kolory g) latawiec podczas pocenia lub agresywne detergenty dezodoranty lub użytkowania.


Bezpłatna wysyłka
od 200.00 zł
Dostawa towarów
do 24 – 48 godzin
Zwrot towarów
do 14 dni
Specjalne rabaty i promocje
Wszystkie produkty
w magazynie